torsdag 21 november 2013

Sambos :)

Nu har vi varit sambos i över en vecka och jag går fortf runt med ett stort leende på läpparna :)
Så fånigt mysigt är det!!!

Vi slet hårt förra veckan och körde möbler och saker från lägenheten när vi barnfria och jag måste ändå säga att vi fått iordning bra.
Visst mycket står kvar i kartonger (och får göra det tills utbyggnaden är klar) och jag har ett förråd till att rensa i lägenheten, men det fixar vi nästa vecka !!

Sedan i måndags är vi samlade alla 7, men det har gått förvånansvärt bra med tanke på omställningen det blivit för alla :)
Jag blir dock lika full i skratt varje gång vi äter och inser mängden med 3 (nästan 4) tonårspojkar ;-)

Idag fyller Peo år, så ikväll kommer mina föräldrar och bror och hälsar på och imorgon tar vi Peos släkt.
Ska bli skönt med en lugn lördag sen *haha*

Nu väntar vi bara på besked från byggnadskontoret oxå, vårat ärende skulle upp i nämnden idag (vilken härlig present till Peo om vi får allt på papper idag :-)))


- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Så härligt det låter att få ha det fånigt mysigt! Så kul att höra allt känns bra! All lycka till er, ha en jätteskön helg!
    Kramar Annso! <3

    SvaraRadera